marți, 27 decembrie 2011

Status si lichide

Intr-o zi
m-am gandit
sa scot un suc
la discutii.
Sa vorbim,
sa ne hlizim,
sa zambim
       in veselii,
sa gandim
in prietenii.
Iar pe cand
mi-am terminat sucul
ne-am consumat
         si statusul.

Nu de mult,
candva tot in
          vremea asta.
m-am gandit
sa scot o bere
la discutii
... si-a venit!
Am ras
ne-am si zambit,
iar asa,
prin combinatia
de zambete si
... zambete
Ne-am modificat putin
statusul.

Odata, cand vremea
       va vrea,
Am sa chem
un pahar de vin
         la discutii.
Vom vorbii, soptii,
         zambii.
Vom zambii, soptii,
      soptiiiii....
Toate la un volum mic.
Iar din trupuri,
urlete se vor distinge.
Atat de puternice,
incat,
Atmosfera din jur
Va fi zgomotos incarcata.
Iar la auzul aerului
Ne-om opri, la inceputul
celui de-al doilea
        pahar de vin.
Si-om trece in registru
        un alt status.

Undeva, poate niciodata
Candva, poate nicaieri
Te voi chema pe tine
Bautura mea preferata
la un pahar de "noi".
Nu am nici o idee
privind decursul comsumului
de lichide, sau,
de timpul necesar
consumarii acestora.
In schimb,
savoarea eternitatii momentului
o simt de pe acum.
Iar ca problema sa fie
          mai complicata,
imi permit sa nu pun
un punct ci un "dar".
.... "Dar" ma gandesc,
dat fiind "statusul"
concept creat de om,
mai adaug rationamentul si...
      ma aleg cu o intrebare:
"I'm I pulling you down?"


De la tine pan'
             la mine
De la mine pan
             la noi
Mai e un drum.
Un drum de ceai...

Innnnnnnotam?


*status-statut social

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu